Українська
"

До Кракова бюджетно: як відпочити за 25 євро в день. Фотозвіт про поїздку

8527

Краків – відмінний варіант поїздки на вікенд з України. З урахуванням того, що ціни на авіаквитки стають все нижчими, то вартість поїздки до Європи на 3-4 дні не забере багато грошей з вашого гаманця :)

У статті розповім про нашу бюджетну поїздку до Кракова з Дніпра на 4 дні в складі 5 осіб, де витрати по колу на одного склали €25 на добу. Це і переліт, і харчування, і проживання.

Дешеві авіаквитки до Кракова

Наша поїздка до Кракова почалася з вибору аеропорту. Будь-яке авіасполучення з Дніпра часто коштує відносно дорого, у всякому разі не лоукост-варіант. Якщо говорити про Дніпро – Краків, то дешевше ніж за €120 в обидва боки квитки знайти практично нереально, навіть за рік до поїздки. Поїздка в Краків за такі гроші взагалі ніяк не вписувалася в наші плани.

Я почав дивитися інші варіанти: поїзд, автобус, машина, літак з інших міст.

Оскільки в Кракові ми були вже разів 5, то було бажання поїхати на вікенд до Польщі якомога дешевше або не їхати зовсім :)

Варіант «машина або автобус» був утомливо довгим і сумнівним як лоукост-варіант :) Перспектива втратити 12 годин на кордоні повністю відкинула цей варіант. До речі, проїжджаючи на машині останні три рази кордон Україна – Польща, на перетин ми витрачали від 4 до 6 годин.

На поїзді ж ми вже їздили в Польщу – повторювати не хочеться.

Загалом, доступних авіаквитків з Дніпра до Кракова на момент написання статті не існує. Шукаємо інший варіант.

Дешеві авіаквитки з Харкова до Польщі

Летіти вирішили з Харкова в Катовіце, оскільки від Дніпра це всього 2 години на машині і відмінний час для вильоту.

Ціна за авіаквитки Харків – Катовіце – Харків – 538 грн з людини, менше €20. Це дешевше, ніж з Дніпра з'їздити до Києва і назад. За 5 чоловік ми заплатили 2690 грн, €90, спасибі WIZZAIR, що даєш такі можливості :)

Далі з Катовіце до Кракова за планом поїдемо на орендованій машині, заодно, можливо, подивимося по дорозі цікаві села. Був варіант їхати на автобусі, але ні за часом, ні за ціною він нас не влаштував.

Квитки купили за 5 місяців до поїздки. Хоча заходив на сайт пізніше, такі ж ціни були навіть за місяць до вильоту.

Дорога з Дніпра до Кракова

Виліт у Катовіце з Харкова о 13:55, тому, нікуди не поспішаючи, поснідавши, ми сіли у свою машину і поїхали в аеропорт.

Дорога Дніпро – Харків більш менш, але краще їхати вдень, щоб не втратити колеса: 205 км проїхали за 2,5 години. Машину поставили на парковку, яка розташована за 15 хвилин ходу від аеропорту.

Координати і телефон парковки біля аеропорту в Харкові:

Аеропорт Харків

Невеликий, але приємний аеропорт, у вдалому місці. Добираючись до Харкова з Дніпра, завжди проїжджали по окружній, без пробок, не заїжджаючи в місто.

Який гарний віп-зал аеропорту Харків.

На реєстрації перевірили у всіх ручну поклажу. У багатьох інших пасажирів розмір сумок виходив за габарити допустимих розмірів WIZZAIR, і вони починали скандалити, коли їм пропонували доплачувати. У нас же все було в нормі, за винятком бустера для дитини. Вирішили взяти із собою, щоб заощадити при оренді авто. Можете побачити який розмір і як він вміщується в габарити рамок. Майже ніяк, але нам пощастило, ніхто не звернув уваги :)

Після стандартного проходження контролю я попрямував у кафе, щоб купити пару пляшок води.

– Дайте, будь ласка, 2 пляшки води. Продавець простягає мені воду і каже:

– 100 гривень.

– Скільки???!!!

– 100 гривень

– Дайте одну...

€ 1,7 за 0,5 води – це дорожче, ніж в аеропорту Відня, дорожче, ніж у Тель-Авіві і багатьох інших аеропортах, де я був. Потім подумав, може, мене розвели, чек не дали?! Але цінники висять і в меню написано. Отакої, жлобство. Але!

Вирішив прогулявся в Duty Free, а там цінник на точно таку ж воду 15 грн!

Вгадайте, де тут вода за 50 грн) Так почався наш бюджетний Краків :)

До літака йшли пішки, під чуйним наглядом співробітників аеропорту.

Швидко долетіли в Катовіце, де потрапили у велику пробку на паспортному контролі. Більше години простояли в черзі. Питали все підряд і довго, черга ледве рухалася! Зворотні квитки, оплачене житло, скільки грошей, чому їдете тощо. Пару хлопців навіть заходили в додаток свого банку і показували виписку за грошима, інші показували готівку.

У нас було все підготовлено заздалегідь, як і завжди. Ми підійшли відразу всі 5 чоловік до віконця з усіма документами, після чого прикордонник тільки попросила показати зворотні квитки. Показали оплачений чек, лист від «Візеір» з квитками, на що вона попросила показати ще електронну пошту, де ці квитки. Я ж показав додаток, в якому вона знайшла бронь з датою, все ОК. Далі 5 штампів – і привіт Польща! :)

Оренда автомобіля в аеропорту Катовіце

Оскільки ми хотіли відпочити в Польщі недорого, то і автомобіль забронювали невеликий і економічний в GLOBAL Rent-a-Car Poland. Вартість за 4 дні €44,90. €11 на добу – взагалі краса. На місці в аеропорту вирішили докупити ще повну страховку за $62, щоб взагалі ні за що не переживати. Таким чином машина обійшлася €25 на добу з повною страховкою. Очікували, що за ці гроші ми отримаємо, щось типу «матіза», але удача була на нашому боці і нам дали просторий KIA Ceed SW на механіці з дизельним мотором, витрата якого вийшла 5,7 л/100 км. Нижче наведу всі розрахунки й ціни.

До Кракова вирішили їхати «городами», в об'їзд платного автобану. Цілком відмінний варіант, і вийшло за часом трохи довше, зате побачили ще багато цікавих будиночків у селах Польщі.

Готель або апартаменти в Кракові

Лоукост-поїздка передбачає, що нам потрібне житло, де в нас буде можливість приготувати їжу самостійно. А враховуючи, що вартість продуктів не висока, то варіант зняти апартаменти взагалі безпрограшний.

Серед тисячі варіантів проживання в Кракові обрали більш пристойний з двома кімнатами: Apartment Galeria Centrum Cracow за 3 ночі €114 (3504 грн). Дешевше, ніж хостел, якщо розділити на всіх!

Кухня.

Вітальня.

Перша спальня.

Мій короткий відгук про апартаменти на Букінгу:

1. Місце розташування просто супер!
  2. Підземна парковка, яка входить до вартості – краса!
  3. Просторі апартаменти, тихий район.
  4. Посудомийна машина.
  5. Мікрохвильовка.
  6. У нас трапилася якась поломка і пропала електрика, господар оперативно переселив нас в інший номер без втрати якості.
  7. 5 осіб розташувалося без проблем. Рекомендую.

Після заселення ми вдало зайшли в магазин поруч з будинком, купили продуктів на 3 дні, що залишилися, і почали планувати, куди підемо гуляти)

Що подивитися в Кракові за 2 дні

Апартаменти розташовані за 5-10 хвилин ходу від старого міста, куди ми і попрямували відразу після сніданку, приготованого самостійно. До речі, відмінний, все ж, варіант, якщо вас не напружує готувати їжу самостійно. Смачно і в рази дешевше, ніж харчуватися в ресторанах весь час.

Приїжджаючи до Кракова вп'яте, вже просто ходиш по місту, не поспішаючи.

Бастіон Барбакан

Йдемо в самий центр.

На площі, як завжди, людно і красиво.

Коні возять туристів містом.

Якщо не хочете на коні, можна на такому автобусі WOW KRAKOW подивитися Краків в оглядовій екскурсії. Вартість від €20.

Погулявши по центру, попрямували в бік річки Вісла. По дорозі красива церква Святих Петра і Павла.

Вавель

І вже за кілька хвилин ми виходимо до грандіозного Вавеля.

Підходимо до воріт.

Гарний вид з території замку на Віслу.

Заходимо у двір Вавеля і гуляємо.

Ми були на початку квітня і цвіла сакура – краса!

Після відвідин замку повернулися знову на Ринкову площу, перекусили журеком у кафешці і пішли гуляти далі. Завжди, перебуваючи в Польщі, замовляємо журек у хлібі в різних ресторанах. Рекомендую, смачно.

Красиво! Схоже, що ми у Відні, але ні – ми в Кракові :)

Прогулялися набережною Кракова.

І знову сакура.

Католицька церква.

Курган Костюшка

На наступний день ми вирішили відвідати нову для нас визначну пам'ятку – Курган Костюшка, куди дісталися на автомобілі.

З цього місця відкривається панорамний вид на весь Краків. Вхід €3.

А ось і Вавель у наближенні.

Музей.

Казімєж

Потім ми повернулися в місто і прогулялися єврейським кварталом – Казімєж. Дуже незвичайний район з красивою архітектурою і багатою історією.

У Казімєжі знімали «Список Шиндлера» Стівена Спілберга – про голокост у роки Другої світової війни.

Кафешка в Казімєжі.

Два дні в Кракові пролетіли дуже швидко: погуляли, набралися вражень і вже на наступний ранок ми попрямували в аеропорт Катовіце, вже по автобану, хоч і їхати там менше 100 км.

Перед тим як здати орендований автомобіль, залили дизель до повного бака. Дорога Катовіце – Краків – Катовіце і трохи по Кракову нам коштувала 85,62 злотих, або €20. Витрата радує :)

Виходить, що витрати по дорозі на людину – €24, з урахуванням оренди авто, повної страховки і палива. І повна свобода пересувань. Якби ми їхали на автобусі, то навряд чи було б дешевше, комфортніше і швидше.

Автомобіль здавали близько 8 ранку, офіс прокатника ще був закритий. Кинули ключі в ящик компанії, попередньо сфотографувавши автомобіль з усіх боків. Я завжди фотографую автомобіль перед отриманням і здачею його прокатнику, незважаючи на повну страховку, і дуже рекомендую вам.

На рейс ми зачекінилися за два дні, роздрукували посадочні, і оскільки багажу у нас не було, то ми пішли відразу на перевірку безпеки в аеропорту. Посадочні роздруковувати не обов'язково, можна лише показати їх у телефоні.

Дуже довга перевірка безпеки в Катовіце. Відкривали кожен рюкзак і переглядали все всередині у кожного пасажира. Багато людей, мабуть, летіли вперше, везли із собою різні рідини. Шкода хлопця, який викинув 3 банки «Нутелли» :(

Заскочили в Duty Free, взяли води, дешевше, ніж у кафе Харківського аеропорту, і пішли в чергову чергу на перевірку розміру ручної поклажі вже безпосередньо перед виходом до літака.

Сумки кожного з нашої компанії цілком влізли за розмірами, але бустер, з яким їхала дитина, не вліз повністю. Співробітниця глянула, усміхнулась і махнула проходити :) Хоча чув випадки, що не пускають, навіть незважаючи на те, що бустер везуть як ціле місце ручної поклажі.

Сумки двох пасажирів були набагато більше, і в них виникли якісь проблеми, довелося доплачувати. Схоже, що навіть одна жінка на літак так і не пройшла. Бачили б ви, які у неї там баули! Багато жінок і чоловіків везли на собі щось типу барсеток, бананок, які змушували ховати в рюкзак.

З Катовіце до Кракова долетіли швидко, а з Харкова в Дніпро доїхали ще швидше :)

Витрати на поїздку до Кракова з Дніпра

• 06.04.2019 / 09.04.2019 – 4 дні, 3 ночі на 5 осіб.
  • Авіаквитки WIZZAIR Харків – Катовіце – Харків – 2690 грн (538 грн/чол.). Купували за 5 місяців до поїздки.
  • Страховки на 5 осіб – 1204 грн.
  • Готель Apartment Galeria Centrum Cracow – 2 кімнати (3 ночі) – €114 (3504 грн).
  • Оренда авто в Global – 4 дні: €45 (1383 грн) + страховка $62 (1666 грн) = 3049 грн.
  • Дорога Дніпро – Харків – Дніпро. Витрата 6,2 л. Усього проїхали 440 км. 27 л дизель × 30 грн = 810 грн.
  • Дорога Катовіце – Краків – Катовіце. Витрата 5,7 л. Усього проїхали 274 км. 16,34 л дизель × 5,24 pln = 85.62 pln (601 грн).
  • Автобан Краків – Катовіце 70 грн × 2 = 140 грн.
  • Харчування з «Бедронка» 180 pln (1267,2 грн), піца 29 pln (204 грн), один похід у ресторан 7 осіб – за журеком, м'ясом і пивом 223 pln (1576 грн) = усього харчування 3047,16 грн.
  • Вхід Kopiec Kosciuszki 40 pln (282 грн) + парковка Казімєж 6 pln (42 грн) = 324 грн.
  • Вода в аеропортах – 150 грн.
  • Усього: 15519,16 грн (€500) €100/чол./4 дні.

Вийшло €25 на добу з людини за все про все :) Подорожуйте!

P.S. Польща цікава не тільки містами, а й природними пам'ятками. Одне з моїх улюблених місць: Озеро Морське Око

Якщо стаття сподобалася, розкажіть друзям :)
Facebook (0)

Зворотній зв`язок
Відгуки
Ми цінуємо Вашу увагу і час, проведений з нами на сайті IGotoWorld.com. Якщо у Вас є запитання, побажання, скарги або ж Ви бажаєте більше дізнатись про нас, оберіть пункт, що Вас цікавить, і пройдіть за посиланням. Ми обов’язково приділимо Вам увагу.